петък, 21 юни 2013 г.

Допълнителни приходи в касата на входа...Как?



Здравейте приятели,
От доста време не съм писал в блога, за което се извинявам. Надявам се, че не сте усетили глад за пикантни междусъседски истории, то на фона на случващото се в политическия ни живот нямаме нужда от още пикантни истории от каквото и да е естество.
Реших на фона на кризата да споделя как може една етажна собственост да си „докара” свежи приходи, които да използва в последствие за ремонти и облагородяване.
Наши клиенти получиха предложение за изграждане на билборд на калкана стена на кооперацията им, като фирма ще изгради конструкция и ще менажира рекламната площ, собствениците ще получават договорен наем, който без преговори е 100,00 лв., но след преговори с фирмата почти винаги може да се завиши с около 30%.
Много определящо е положението на сградата, тя трябва да се намира на улица, площад...там където има голям поток от хора.
Важно е и колко голяма площ може да се отдаде. Освен това и състоянието на фасадата е от значение, ако фасадата е разбита и излющена, малко фирми ще поставят своя реклама.
Ако имате тези предпоставки може да помислите да предложите на някоя компания да наеме вашата фасада, но трябва да имате предвид и някои подробности.
Първо, трябва да знаете, че фасадата ще бъде надупчена, за да се монтира рамката за винила.
Второ, почти винаги билбордовете са осветени, което може да пречи на спокойния Ви сън, освен това прожекторите бръмчат и привличат всякакви летящи насекоми.
Трето, наемния период, който предлагат фирмите е много дълъг, вмъкнете в договора си клауза за инфлация и покачване на договорения наем.
И последен съвет, най-доброто, което можете да направите е сами да изградите метална конструкция и сами да предлагате рекламната площ, по този начин ще избегнете фирмата посредник и ще получавате много по-високи суми, поне в четрикратен размер.
Надявам се, че съм бил полезен.
Лек и успешен ден!