Здравейте,
Днес успявам да споделя мисли малко по-късно, но се надявам,
че няма да има сърдити, пропуснали любимото вечерно шоу в чакане на моите
публикации /това в кръга на майтапа/
В една от предишните ми публикации писах за нормативните
изисквания свързани с дейността на домоуправителя. Понеже публикацията беше
малко суха, реших да напиша и малко наши разсъждения за това как ние си
представяме дейността на домоуправителя.
Първо ще започна с това, че той е човек, който общува с
голям кръг от хора, както в етажната собственост, която представлява, така и в
обществото. Той трябва да има контакти със строителни, ВиК и други фирми.
Трябва да има добра комуникация с общинската администрация и неправителствени
организации. Следователно добрият домоуправител трябва да бъде харизматична
личност, да намира начин да защити личния и общия интерес, без да обиди никого.
Добрата комуникация с хората е изключително важна в такъв
вид работа.
Способността да поема отговорности е от изключително значение.
Представете си, че подът е измит с неподходящ препарат и е
хлъзгав. Госпожа Иванова, която е на 70 години отива за хляб и мляко. Подхлъзва
се и пада, чупи си крак. Много сериозни последствия от едно малко недоглеждане.
А, колко по-сериозни неща могат да се случат.
Трябва да е себеотдаден.
Да защитава интересите на живущите до край. Примерно, пред
входа Ви има теч, от общинското дружество не „намират време в графика си, за да
отстранят ремонта” и трябва да газите във вода до пролетта. Нещата не трябва да
спрат до тук. Комуникацията с дружеството може да е трудна, но не е невъзможна.
Ако екипите са наистина толкова заети, се наема частна фирма, която да реши
проблема, а дружеството поема разходите /това е само пример/.
Трябва да е човечен.
За да успее да си върши добре работата, проблемите на
живущите не трябва да са му чужди.
И за финал, трябва да си обича работата и да намира
удовлетворение в това, което прави.
Лека вечер!
Няма коментари:
Публикуване на коментар