сряда, 11 юли 2012 г.

Боядисване и освежаване на входа


Здравейте,
Не съм писал от доста време, както се пее в една песен „живота ни притиска, трябва да се веселим”. Та в тази връзка бях малко възпрепятстван, надявам се, че не публикациите ми не са Ви липсвали много, това в кръга на майтапа.
И понеже не съм писал от много време и днес няма да пиша много, може да съм загубил форма...
Ще оставя приказките, все пак, когато делата говорят няма място за приказки.
Ще Ви покажа разликата в един блок, живущите в него са ни клиенти. Решиха да направят ремонт на входа и първия етаж. Това беше решено на ОС, паднаха се по 5 лв. на апартамент. Събрахме ги на два пъти, за да не се товари много бюджета на семействата.
Не искам да изглежда като хвалба, но с малко пари, добра организация и професионална намеса на бояджиите направихме входа да изглежда като нов.
Лека вечер!
ПС. Правих снимките с телефон, качеството не е много добро, извинете ме!

Няма коментари:

Публикуване на коментар