четвъртък, 19 април 2012 г.

Време е за малко самореклама

Здравейте и Христос Воскресе!
Надявам се, че всички са успели да си починат по празниците, въпреки че на мен от толкова хапване не ми остана време за почивка, но това е тема на друг разговор.
След празниците имах доста задачи за вършене, за това се забавих малко с публикацията, за което се извинявам.
Както, надявам се повечето от Вас знаят, аз съм управител на фирма „Кедрон 7”. Ние сме специализирани в управлението на общи части и поддръжката на сграден фонд. Част от работата ни, доста голяма част, е свързана с услугата професионален домоуправител, в тази връзка съм говорил и писал много и не искам да Ви отегчавам. Ако вече се питате, защо Ви наговорих куп празни приказки, ще стигнем и до същината, а тя е, че смятам да се похваля малко в днешната публикация.
С какво ще се хваля ли?
С една много важна придобивка за мен, екипа ни и най-вече за нашите клиенти. Вече заинтригувах ли Ви. Придобивката е, че фирма „Кедрон 7” получи удостоверение за администратор на лични данни. Удостоверението се издава от Комисия за защита на личните данни в република България. Какво означава това? Означава, че имаме право да събираме информация за нашите клиенти - живущите в управляваните от нас ЕС, техни роднини или наематели на техните жилища. За да получим разрешение да администрираме лични данни ние сме изградили вътрешни правила за съхранение, използване и опазване на личните данни на нашите клиенти. Това е гарант, че личната информация ще бъде запазена и съхранена.
Защо ни е това удостоверение?
Съгласно Закона за управление на етажната собственост във всяка ЕС трябва да се води книга на ЕС, в която се вписват имената на собственика на обекта, квадратура на жилището, обитатели, домашни любимци, адреси /ако не живеят в апартамента си/ и телефон за връзка. Сега си представете, че цялата тази информация остане не защитена и не се гарантира нейното съхранение. Още по-лошо, ако управителя или някой недоброжелател злоупотреби с нея.
Именно за да гарантираме за пореден път на клиентите си, че сме докрай лоялни и те могат да са спокойни, ние подадохме необходимата документация и получихме удостоверение.
Това е, с това исках да се похваля.
Надявам се, че не съм Ви отегчил, но все пак и това е важно.
Лека вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар