понеделник, 30 януари 2012 г.

Книга на етажната собственост. За и против...


Здравейте,
След обилния снеговалеж дойде времето на обилните минусови градуси. С една дума студ, с две думи кучи студ, както казва Емо Чолаков. Надявам се, че все пак минусовите температури ще повлияят добре на моя блог. Защо? Защото в студа на никого не му се излиза и се рови в интернет, така може и да попадне на моите размисли. Това в кръга на майтапа.
В минали теми, доста отдавна преди снега и зимата, съм говорил за това, че всяка етажна собственост трябва да има домова книга или както е по закон – книга на етажната собственост. Подробно съм се спирал на това, кой, как и кога трябва да я води. Обяснявал съм и защо трябва да се води и съхранява.
Днес ще предложа един много сериозен аргумент в подкрепа на моите предишни публикации.
Всеки път ми се налага да обяснявам, защо се попълва тази книга и какви са ползите и винаги ми се казва, че на никой няма да му е от полза тази книга и само си губя времето /което означава – стига си ни губил времето/.
През уикенда ми се обаждат от полицията, разследват обир на мазета в една кооперация, в която управляваме общите части. Искаха информация за това кой живее в сградата и кои апартаменти се обитават. Търсиха и телефонни номера.
Ако не се водеше изрядна документация и във входа нямаше книга на етажната собственост нещата щяха сериозно да се усложнят. Щеше да се наложи от полицията да слагат писма, призовки, да се чакат законови срокове и ....
Дано да не Ви се наложи да използвате книгата точно при такива случай, но е добре да я имате и тя да е попълнена с точни и коректни данни.
Пожелавам Ви приятна работна седмица и дано да се затопли по-бързо и по-качествено.
Лека вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар